EMILIA

Fredag 9/3

Publicerad 2012-03-09 18:13:51 i Allt & inget

En dag närmre tentan. Ångest för allt såklart. Men inte må-dåligt ångest, utan snarare en bra ångest! Det känns bra att fokusera 100% på studierna, (läs: 80%). Sova, äta, plugga, äta, sova. Igår satt jag och M i skolan till halv åtta. Vi var alltså i skolan i ungefär elva timmar. Idag drog vi hem vid fem, halv sex. Vilket känns lyxigt!

Trodde aldrig att kroppen var SÅ avancerad. Eller åtminstone inte att vi sjuksyrror skulle kunna allt det här. Nåväl, det handlar ju faktiskt om kvalitén på utbildningen och på den kvalitén som färdigutbildade Sophiasystrar har, dvs liiiiiite bättre än alla andra. Hehe..

Nu är jag i alla fall på väg hem, ska packa väskan för att sova hos bfriend, men tro inte att det är helg för det: ska vara vid skolan vid nio. Assoft! Plugga till 16-17 för att sedan möta upp bästa Mikaela för lite tjejmiddag med några underbara skapelser. Sen är det plugg igen hela söndagen som gäller. Det är såhär mitt liv ser ut just nu. Hjalp mig om jag inte klarar tentan.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela