EMILIA

Tisdag 16/1

Publicerad 2012-01-17 15:25:20 i Allt & inget

Längesedan jag skrev nu. Har hunnit fylla 20 år nu och är inne på min sista vecka, mina sista dagar, på jobbet. Så sorgligt att det inte är sant. Älskar de här barnen och skulle offra mitt liv för varenda en av dem! Dock har jag blivit erbjuden en sådan otrolig chans som jag verkligen inte kan tacka nej till.

Blir en minisemester upp till Vemhån innan skolan börjar. Vi åker tidigt på fredag morgon och är tillbaka söndag kväll. Ska bli skönt med lite miljöombyte, en roadtrip och trevligt. Har inte varit där sedan Farfar gick bort 2010 och vet inte riktigt hur jag kommer att reagera.. Huset är Farfars pärla. Hans sysselsättning, hobby och kärlek. Det kommer kanske att bli jättejobbigt. Eller helt fantastiskt.

Har haft hosta sedan min ögoninflammation och hoppas för Guds skull att den gått bort till helgen. Sov säkert bara tre timmar i natt... Nåväl nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela