EMILIA

Måndag 30/1

Publicerad 2012-01-30 14:30:59 i Allt & inget

En hysterisk, kaotisk dag i skolan har precis avverkats. Oklara uppgifter, litteraturlistor med mera. Stressen byggs på och jag ifrågasätter mig själv direkt. Orkar jag detta, hur länge orkar jag? Kommer det alltid att vara så här oklart? Är det så här högskolestudier går till?!

Sitter nu på tåget på väg hem. Det får bli till att läsa igenom anteckningar, börja lite på referenslitteraturen och imorgon får jag bita i det sura äpplet. Tackar gud över att jag inte är ensam i detta utan att jag har min arbetsgrupp om nio personer att fråga. Om det ska vara så här intensivt lär jag inte orka ha något extrajobb. Får kanske vänta med det till sommaren.. Många tankar blir det!


Bilden är från fjällen förra helgen. Längtar tillbaka redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela