EMILIA

IT'S GONE

Publicerad 2012-02-19 15:55:14 i Allt & inget

Inte skrivit på mer än en vecka nu, förlåt mig. Har varit rätt intensivt i skolan och i och med min förkylning är jag helt död. Nu sitter jag med böckerna framför mig och börjar tveka om det här ens är rätt val. Det känns inte särskilt kul. Nåväl det är väl söndagsångest blandat med sömnbrist och plugg-dödsångest som får mig att tänka. Hur kan man ens veta vad som är rätt? Jag är 20 år, ska jag "nöja" mig med att jobba som sjuksköterska eller borde jag satsa högre, starta ett eget företag och/eller förändra världen..? Fan nu bröt jag säkert ett revben när jag hostade också. Kanske borde ta en promenad och rensa tankarna. Gah.

Kommentarer

Postat av: Mickis

Publicerad 2012-02-19 21:45:37

Följ ditt hjärta- du kommer alltid att göra rätt val :) Pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela