EMILIA

HOME

Publicerad 2012-02-20 16:38:34 i Allt & inget

Handlade en massa mat som kan ätas som lunch i veckan, lite hårfärg och hårinpackning. Försökte nog dränka mina sorger och unna mig lite (läs: undvika att plugga) Tjolahopp gick ju sådär. Ringde vårdupplysningen och ett stycke information klokare brast jag ut i gråt. Ba orkar inte så att säga. Andra gråtattacken på två dagar, då undrar man ju... Så in med termometern, nåt fel måste det ju vara på mig..? Och yes, efter pipet visar tempen på ca. 38 graders feber. Undrar om jag gått omkring med så mycket sen lucia, varje dag? Lovar att jag gjort det i helgen i alla fall. Nåväl, kvällen får spenderas på Närakuten i Huddinge.
God bless Närakuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela