EMILIA

God damn it

Publicerad 2012-02-06 16:12:02 i Allt & inget

Så mina kära vänner vad ska det krävas för att man ska bli av med en förkylning? Klarar knappt av en promenad utan att bli andfådd och som avslutning dö i soffan. Huvudvärk får jag också. Förbannat är vad det är. Slemhosta nere i lungorna, snorig och huvudvärk sedan mitten av December. Kan det vara lunginflammation eller nån skit som aldrig försvinner? Är så trött på att vara trött och sjuk att jag snart ger upp och lägger mig under täcket och försvinner. Och nej, vila hjälper inte i detta fallet.
Hostan började avta efter min snabbsjuka jag hade i början av veckan men efter att jag följt med Pappsen och S på promenad i lördags känns det betydligt sämre i hostan och i hela kroppen. Är helt slut. Tips, råd?
COOL BILD VA?!

Kommentarer

Postat av:

Publicerad 2012-02-07 10:28:50

åååhhh vilken fin bild <3<3<3<3<3<3333 vart hitta du den? tihi*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela