EMILIA

Forts måndag....

Publicerad 2012-02-20 14:20:22 i Allt & inget

Efter repetitionföreläsningen tog jag mig äntligen i kragen och bestämde mig för att gå till läkaren och kolla upp min hosta (den hosta jag haft sen lucia, dvs i mer än TVÅ månader). Jag går till den öppna mottagningen och väntar en bra stund innan det blir min tur att anmäla mig i receptionen och när jag väl kommer fram så visar det sig att de bara tar sig an "akuta" fall idag. Men min hosta är akut för mig? Har ju haft den i mer än två månader och har ont när jag hostar, är det normalt? Jo tydligen kan hosta hålla i sig i 6-8 veckor... MEN JAG HAR HAFT DET LÄNGRE. Går säkert och bär på lunginflammation och smittar alla omkring mig. Skapar en epidemi eller nåt.

Så nu är min bradag en dålig dag. Och jag är påväg hem för att plugga. Less på att vara sjuk. Less på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela