EMILIA

Söndag

Publicerad 2011-12-18 16:05:55 i Allt & inget

Söndag betyder slappdag. Det blev sent igår och därför en lååååång sovmorgon! Har legat i soffan hela dagen med lillebror och kollat på film. Störtskönt.

När man är ute bland folk och träffar nya människor, det är oftast då jag uppskattar det jag har. Igår fick jag en riktig ögonöppnare, och insåg på allvar vilken fantastisk pojkvän jag har. Tror verkligen inte att det finna någon bättre kille där ute, inte för att jag tänker leta. Jag är så lycklig med honom. Min prins. I honom har jag min bästa vän, min stora kärlek, mitt stöd och min framtid. Det gäller att vara tacksam. Jag är så otroligt tacksam och jag ber till Gud att jag alltid kommer att få ha det så här bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela