EMILIA

Lättnad

Publicerad 2011-12-16 12:33:22 i Allt & inget

Nu har jag släppt bomben för mina kolleger. Den 23 januari kommer jag att börja plugga igen. Nu under titeln som studerande till sjuksköterska! Woop! Kommer sakna mina små barn så otroligt mycket och jag har trivts så otroligt bra på mitt jobb de månader jag varit här. Tråkigt att behöva lämna dem nu. Men jag måste tänka på min framtid och det faktum att jag aldrig kommer att få en sån här chans igen. Om tre år kommer jag att vara färdigutbildad sjuksköterska :) kul som faaaaaan!

Nu sitter jag här med tolv små änglar till barn och tittar på fredagsfilm. Det regnar ute och jag stänger idag, vilket betyder att jag är den som bestämmer att vi är inne resten av eftermiddagen... Skönt! Nu längtar jag efter julledigheten. En veckan kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela