EMILIA

Jag

Publicerad 2011-12-17 15:55:59 i Allt & inget

Lördag. Den 17e december. Jag har inte känt mig så harmonisk och glad på länge. Jag har äntligen bestämt mig och tagit steget att börja studera på universitetet. Jag känner mig som mig själv. Den Emilia som är glad och träffar vänner men som även prioriterar sin egen hälsa.

Idag tog jag sovmorgon, hade ställt klockan på nio men kom inte upp förrän tolv. Hade nog kunnat sova bort den hör dagen efter alla sömnlösa nätter den här veckan. Men det blev en titt på lejonkungen tillsammans med världens bästa lillebror istället. Lycka! Nu sitter jag på bussen ut till Djurö, min uppväxts paradis hehe! Besegrade tröttheten och vädret för att gå på Sophies födelsedagsmiddag, det är jag glad för.

Hoppas ni får en trevlig helg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela