EMILIA

WOHOOOO

Publicerad 2010-05-12 19:31:32 i Allt & inget

Jag fick jobbet :) nu har jag hunnit träffa min bästa vän en snabbis och ta en tupplur i soffan. Härligt, härligt! På onsdag har jag in introduktion, funny funny att ha syster som chef.

Nu sitter jag hemma i Tumba och försöker få tiden att gå.. Orkar inte laga nåt att äta för det känns bara äckligt med alltihopa. Var galet hungrig förut men det gick över... Så vad kan jag hitta på :( får väl kika på  mitt second favourite tvserie, halv åtta hos mig!

woooho. men måste kolla min packning en sista gång. och så hörs vi nästa gång när jag är på landet :)
puss

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2010-05-15 14:12:06

jag är världens bästa chef så det är lungan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela