EMILIA

The countryside

Publicerad 2010-05-14 17:46:37 i Allt & inget

Så alla bajsapor, nu är jag och min man plus hans fina familj ute på deras landställe. Idag checkade vi in Norrtälje centrum, mysig liten stad. Vi handlade upp oss på massa godsaker och jag blev förälskad i en massa inredning, som vanligt!

Nu sitter vi och försöker skriva lite på några arbeten som ska vara inne på måndag (eller ja, i alla fall för mig), och ja.. Det går väl sisodär, mest sugen på att sätta på en film i det här gråa vädret. Får väl hoppas på att imorgon blir en mysigare dag med solsken då det är planerat att vi ska äta ute! :) Mysispysis. Annars händer här inte mycket, vi ska väl ta oss en promenix eller en cykeltur beroende på hur förkyld min älskling känner sig.

OFF I GO to the pluggingland. Kan kanske ladda upp någon bild senare :)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela