EMILIA

HEJ!

Publicerad 2010-05-04 20:00:48 i Allt & inget



Sitter hemma hos Tessan och myser galet. Hon är allt fin hon. Halloumi, kyckling, nudlar och vitlöksbröd.. Plus grönsaker. Gah min mage är mätt. Cookie dough väntar i frysen och massa mys. Lill-lördag på en tisdag, happymode på den! Juste, smått bakis idag efter Isaks skiva igår.. galet nice var det i alla fall! Utklädd till formel 1-stjärna slog jag de andra med hästlängder med min utklädnad. Det fick bli ett bra slut på skivor för min del för i år.

Imorgon ska Mabelle besökas och vi ska bestämma när skansen ska besökas, mysipysi. Nu är det däremot inte mer än 26 skoldagar kvar innan mitt sista sommarlov i historien, det får vi fira.

Valborg.. ja juste det har det varit också! Hm, det var galet nice med grillning och fest hos Hanna. Bara mysiga människor som jag gillar starkt! Nöjd som fan med den valborgen minsann! Och imorgon är det 7 månader med min älskling, helt wunderbaur.

Nu ska jag kila och mysipysa med min Therese. (japp therese som fes hihihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela