EMILIA

Wherever I go

Publicerad 2010-03-01 17:04:39 i Allt & inget

Vad har jag då ätit idag, hm. Två mackor, sen har jag legat och halvsovit i sängen hela dagen. Man kanske borde rycka upp sig? Så svaret på förra inläggets fråga är så som jag varit idag. Men dags att rycka upp sig och träffa lite vänner! Funderar fortfarande på utgång på onsdag, eftersom jag ska på kryssning på torsdag kan det bli lite, lite mycket. Längtar efter bästis, men hon kommer hem idag, så jag hoppas jag får träffa henne imorgon.

Sverige idag då, inge vidare. Grått och tråkigt. I Polen var det strålande sol och 10+, fantastiskt fint. Auschwitz var bland det jobbigaste jag gjort. Har inte smält det ännu. Tänk att jag gått på samma kullersten, samma mark som flera hundra tusen personer som dött inom en radie av några kilometer. Och där var jag. Det är så vidrigt att jag var nära på att spy.
Skönt att älskling och jag inte behöver säga något när vi ses, utan snarare bara se på varandra. Han förstår. Min mamma med.

Men som sagt, kryssning på torsdag och möjligtvis utgång på onsdag med lite schöna människor! Suit up!

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2010-03-02 07:13:49

<3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela