EMILIA

tesday

Publicerad 2010-03-02 13:59:06 i Allt & inget

Nu har jag nyligen arrived at home och jag har redan packat min väska för ännu en ny destination. Nu är det hem till Stavsnäs som gäller, vilket jag ser fram emot. Förlåt mamsi, men jag är hemma imorgon i alla fall?! Hehe. Ska umgås lite med söta människor samt kanske spela ett parti, eller två, innebandy. Får väl se hur det går med min kondis och lilla magsäck. Jepp, min mage kurrar men maten står mig upp i halsen. Tips på vad man kan göra?!

Whatever nu ska jag nog lalla mig iväg med min nykirrade ipod (tack älskling!) och drömma mig bort i musikens och pendeltågens värld.

Ps. hade a great time med bastu samt filmmys hos Mickis, wihoo. I like, I like. Nu: OFF I GO!
pussiluss

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2010-03-02 19:56:18

det är lugnt hjärtat. vi kan kramas en annan dag. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela