EMILIA

En trevlig liten historia

Publicerad 2010-03-12 17:17:28 i Allt & inget

Nu mina kära vänner ska jag komma med en liten uppdate, asnice va?
Idag är det ännu en fredag, precis som många andra, men ändå inte! Dagen började med ett stort grått orosbådande moln på himlen samt några flingor snö som föll från skyn. Morgonen flöt på med en skön sovmorgon och en lugn första lektion.

Efter detta blev det en otroligt fantastisk pannkakslunch i vår skolmatsal med följd på en tripp till fältöversten då solen strålade än en gång! Promenaden förde oss vidare till min kära vän, där en viss kanins klor skulle klippas. Söta lilla kaninis mår nu mycket bättre efter en fantastisk manikyr. Som följd på detta återgick vi till vardagen och vandrade tillbaka till Östra Reals respektingivande byggnad med solsken över hela Stockholms vackra innerstad, och ack så solen gjorde oss på bättre humör!

Vi gick med snabba steg till gymnastiksalen för att ha våran sista lektion, idrott. Innebandy stod på menyn denna vackra fredag vilket resulterade i många glada miner. Efter denna lättsamma lektion var det dags att börja dra sig mot kära gamla Huddinge för ett möte med en kär gammal vän, lite inköpande av fikabröd och en promenad hamnade vi till slut hemma hos mig i Vistaberg för en kopp kaffe och lite bullar.

Nu sitter jag här med min älskade och har sagt adjö till min andra älskade. Vi får se vart kvällen för oss en vacker fredag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela