EMILIA

tell me would you hear my silence

Publicerad 2010-01-21 14:42:27 i Allt & inget

Imorgon är det, som säkerligen alla vet, fredag once again. Vad händer för er alla då? Själv ska jag äta middag med några bruds, Ida, Olivia and Emelie, för att sedan gå på Knast och efter det gå ut och dansa even more. Sounds lika a plan to me!

Nästa vecka, jag lovar er det kära bloggläsare, då ska jag verkligen träna någon dag. Har visst gått snart ett år sen jag tränade sist. April 2009, ja fy tusan. Kanske är dags att göra något åt det. Men jag får ändå höra välditg ofta "Du tränar rätt mkt va?" Men jag gör ju verkligen inte det! Helt sjukt. Men som sagt, nästa vecka, I promise (om nu inte det blir fler småförkylningar eller liknande).

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela