EMILIA

Sweet dream or a nightmare?

Publicerad 2010-01-21 14:20:00 i Allt & inget

Hej bloggis. Vaknade för en timme sen, valde att sova vidare imorse, då ett misslyckat försök att gå upp resulterade i stora magsmärtor. Kan inte för allsindar förstå varför jag haft så ont i magen på senaste. Well, well. Efter lite mat nu känns det åtminstone bättre, så jag funderade på om jag skulle ta att sola lite, min hud är också förjävlig nu såhär på vintern. Gah. Hatar vädret, vill bara ha sommar och sol. Eller en utlandsresa. Allt kommer med tiden I guess.

Drömde att jag var ute med båten i natt, att vi badade och solade och bara tog det lugnt. När jag plötsligt ser en krokodil i vattnet. Springer upp i skogen, där det är en vargflock som börjar yla och morra mot mig och mina kompisar. Efter ett tag inser vi att de inte är arga mot oss utan snarare mot de vita (?!) vargarna på ön mittemot. På något vis kommer vi över till de vita vargarnas sida, eller åtminstone jag, och de är skitsnälla och trevliga. Helsjukt.

Vad betyder det att man drömmer om hajar och krokodiler och farliga djur i vattnet när man badar? Det är något som brukar återkomma i mina drömmar. Helsjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela