EMILIA

Sätt ett ord på detta om ni kan.

Publicerad 2010-01-20 14:30:50 i Tankar

What about kärlek vid 18 års ålder, tror ni att det kan stämma? Eller tjaa.. Att man träffar sitt livs kärlek när man är 17? Hur många chanser till riktig kärlek får man i livet? Jag tror att allt kan hålla om det är riktig kärlek, om det är värt att satsa på och om båda personerna känner likadant. Jag tror, att du kan känna en otrolig dragning till en person, men att det inte behöver vara just sån kärlek som överlever i decennium.

För att ett förhållande ska hålla i längden känns det som att båda två verkligen kan se sin framtid med varandra. Så vad ser ni, ser ni framtiden tillsammans med era älskade? Jag gör det. Det låter absurt när jag skriver det, eller när jag säger det, men jag kan se våra barn, alla resor och mål i livet som vi kommer uppleva tillsammans. Jag vill ha honom vid min sida genom alla svåra tider, och alla glada tider. Jag har precis fyllt arton och har hittat riktig kärlek. Orimligt? Kanske. Men det går inte att förklara för er som aldrig upplevt det.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 20:19:03

sjukt fint!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 20:19:13

sjukt fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela