EMILIA

hola guapas

Publicerad 2010-01-18 17:57:32 i Allt & inget

Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag uppdaterade, vet väl inte riktigt vad jag ska skriva, men jag ber så mycket om ursäkt. Heheheee. Man har väl vissa upp och nergångar och jag har så mycket annat på gång nu, bla olika resor hit och olika flyttar dit! Och så skolan. Och pojkvän. Och vänner. Ja hjälp! Imorgon börjar mitt första försök till att vara hälsosam då jag ska börja springa minst en gång i veckan, och imorgon är då min första gång. Tänkte att man lika gärna kan testa det!

Två, tre jobb har sökts, med än så länge inga svar. Jag har fyllt så mycket som myndig och ett nytt år har börjat. Skoltröttheten har hunnit ikapp mig igen, trots att vårterminen inte ens har startat. Min syster har en superfin lägenhet på gång och jag ska flytta till Tumba med pappsen. Ja God knows hur år 2010 kommer att sluta, vad jag vet är att det har blivit en bra start än så länge åtminstone.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela