EMILIA

El tuesdayo

Publicerad 2010-01-19 20:04:41 i Allt & inget

Sitter stuck hos min sötsnuffiepluppie och han pluggar matte som bara den, duktig som FAN! Funderar på att fråga om vi ska gå och köpa godis, för min hals börjar fucka ur? Känns lite svidigt nu, kom efter middagen. Men nu sitter jag fast framför Simpsons, så kommer väl vara kvar här ett tag.

Slutade tidigare än förväntat idag, blev en sväng förbi donken (ack så dåligt, inget springande idag heller!!) och H&M innan jag till slut mötte upp Tots och Tessan för ett besök hos Apollo. När vi klev ut från Apollo var vi en resa till Kos rikare, en bra investering må jag säga! Avfärd den 28e Juli, så det är bara se fram emot det.

Jaha, vad säger ni om Paradise då? Jag har börjat fundera, och skulle nog ändå kunna ställa upp, alltså enligt mig är det ju bara 2-3 personer som skämt/skämmer ut sig totalt, allt är ju frivilligt. Men för en kosing är det ju rätt chill att leva lyxliv liksom. Däremot är jag nog ingen som skulle spela spel så jättebra, jag är nog för snäll och skulle tycka synd om alla som skickades hem. Hoho.
Undrar vem som åker ut ikväll? Igår var det ju Catja, tråkigt för hon var både snygg och bra på spelet! Men, är man med i leken får man leken tåla.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela