EMILIA

hola

Publicerad 2010-02-20 19:56:32 i Allt & inget

Hola chicos el loco!
Bara två dagar kvar till, så sitter jag i Krakow utan data, utan uppdateringar. Helgen har hittils bestått av endast chill, då jag inte varit på topp. Idag var vi en snabbis på IKEA. Två veckor utan min baby ska jag överleva, två hela veckor. Tur då att man har vänner som kan pigga upp en, ska försöka hinna gå ut och vara med bestis mikaela.

Jag fick en superfin alla hjärtansdag present av min baby förresten. Ett hjärta med niklas skrivet på det till mitt fina sabo-armband!
Nu ska jag chilla galet och bli frisk till Polen. uscha. Pussen

Kommentarer

Postat av: julia flora

Publicerad 2010-02-21 20:13:59

gulli gulli gulli! har du hittat armbandet eller har du fått ett nytt fina? <3 puss

Postat av: Mickis (:

Publicerad 2010-02-25 17:04:18

Vi saknar dej vännen <3 Snart är du hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela