EMILIA

jag fucking lackar assow

Publicerad 2009-09-27 14:23:14 i Lite vadsomhelst



Idag ska jag se när bajen får pisk, än en gång. Vad i helvetes jävla
fucking skit är problemet? JAG ORKAR INTE! Allt blev sämre med fina
värvningen av Shaaban, buuhuu. HAN SUGER! Aja, lovar att han kommer
prestera för första (kanske andra) gången bara för att jag skriver det här,
men Poppen är ju såååååå mycket bättre. Hur som helst så tänker jag fanimej
inte lämna er BAJEN! TILLSAMMANS ÄR VI ETTTTT! (plus att jag gillar att
hålla på er bara för att ingen jag tycker om gör det, och då blir de sura när
jag inte gillar aik eller djurgårn. hehehehhehehe jag är ond.)

7 min kvar. Tjarå!

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2009-09-28 16:26:23

HEEEJJAA BAJEN!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela