EMILIA

Better stop dreaming of the quiet life - cos it's the one we'll never know

Publicerad 2009-09-22 19:12:13 i Allt & inget

Idag har jag oritenterat. Sprungit omkring som en skollad ekorre, eller en sosse, i skogen. När man kan åka bil, väldigt underskattat får jag säga. Det är kul att skrämma upp kamrater gällande filmer som "wrong turn", "blair witch project" etc etc. Sen är det ju kul att få blåbär i skorna, som Felizia fick. Eller kanske hitta kantareller, som Linda gjorde. Helt enkelt så rockar orientering. Och jag kommer med ganska stor säkerhet få lunginflammation. Myspys, jomen visst?

Jag har spenderat hela eftermiddagen i soffan sönderfrusen (vilket man också blir av orientering), med ett mysigt täcke, choklad och oprah till sällskap. Otroligt givande. Snorig är jag också, men det anser jag bara vara sexigt. Imorgon har jag en jättemysig dag att se fram emot, då vi alla journalister ska umgås. Åhå, så härligt!

Jag har läst lite bloggar ikväll, och jag är så otroligt irriterad just nu. Jag smutskastar sällan någon speciell person på min blogg. Om det inte är personer som är värda det. Någons ex, eller min syster, är inte värd att dryga sig emot, jag LACKAR! (Dock inte ordagrannt)

Nu orkar jag inte ägna datorn en blick till. Hej!

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2009-09-22 19:21:07

he he he. vad ska man säga?

Postat av: Michiiiiiis :D

Publicerad 2009-09-22 20:15:51

Krya på digdigdig sötaste! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela