EMILIA

you fall asleep and I put a spell on you

Publicerad 2009-10-23 12:38:47 i Allt & inget



Äntligen fredag, äntligen lov! Försöker koppla av. Unnade mig en sovmorgon, vaknade med halsont så jag kände att jag ville bli frisk en gång för alla och stannade hemma. Mådde banne mig inte bra imorse. Men nu är det bättre! Kan vara sömnen som gjort sitt kanske. Tagit mitt sista penicillin nu åtminstone, värt att fira!

Cats igår var helt otroligt. De var galna akrobater som kunde sjunga extremt bra. Avundsjukan inom mig växte lite där. Tänk att vara så begåvad! Idag blir det hemmaplugg och sen ska jag träffa min underbara vän Mickis. Woho! Får väl se vad vi hittar på. Vädret är ju inte särskilt inbjudande. Ska täda rummet lite också, det är awful för tillfället. Huah!

Åter till skolarbetet. Som suger all must ur mig! Bläh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela