EMILIA

the killer in me is the killer in you

Publicerad 2009-10-01 16:28:45 i Allt & inget

"Flickan" var filmen vi såg med klassen, så nu känner jag mig förvånadsvärt nedstämd. Det var som en orosbådande och deprimerande röd tråd genom hela filmen så när jag vandrade ut ur salongen hade jag ont i magen. Inte bättre blir det av att jag får reda på att alla i familjen är borta ikväll. Så det blir middag och alltihopa själv. Ska nog se Grey's avsnittet från igår än en gång, sitta där och tycka synd om mig själv i min ensamhet och fälla några tårar. För sånt tycker jag är skönt att göra ibland! - Kalla mig galen.

Ledig imorgon, vilket resulterar i pluggning. Helkul ju! Men fredag är det i alla fall, that's veeery niiiice.
Hiho hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela