EMILIA

She's a good girl, loves her mama

Publicerad 2009-10-23 19:14:18 i Kärlek



Det är något alla behöver. Någon som uppmuntrar en och stöttar en
genom allt. Precis allt. Som ger goda råd och konstruktiv kritik. Någon
som frågar om man behöver bli omhållen över natten när man är ledsen.
Någon som man kan skratta med, gråta med och prata om allt med.

För mig är detta en självklarhet, så därför uppskattar jag kanske dig
inte som jag borde mamma. Jag vill aldrig bli stor.
Jag önskar att alla på jorden hade någon som du. För det vet jag, att
utan dig hade jag inte varit den jag är idag. En sån mamma som du
är och har varit, vill jag en dag vara till mina barn.
Jag älskar dig! :)

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2009-10-24 14:51:33

lilla gumman vad fint du skriver. blir alldeles tårögd. DU är det bästa som finns hjärtat! jag finns alltid för dej. älskar dej massor <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela