EMILIA

i feel safe when i am with you

Publicerad 2009-11-23 19:28:23 i Allt & inget

JAAAAAHAAA!? Alltid är det visst så att lilla jag har skrivit ett superfint inlägg, funtar på att lägga upp en bild och tänker "ahmen visst bjussar vi på en bild idag vaaa!" när fucking jävla utforskaren hela fucking jävla tiden hakar upp hela fucking jävla datan. fucking jävla skit asså!

hehehehehehehe. inte min dag idag. MEN lussebullar finns det allt. jag vill bara ha julmust. maaaammaaaa??:(:(:( nee cheer up, på söndag är det första advent. wiiiho. älskar advent, lite ljus i denna mörka årstid. i vanliga fall brukar det vara kallt nu också, åtminstone frost, det kan det ju till och med vara i september. men när jag tänkte på det tror jag inte jag sett frost på hela hösten? eller bilar som behöver skrapas? konstigt. men det vill jag i alla fall ha nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela