EMILIA

För trots all tomhet, trots det timglas som sliter i oss så ska vi hitta en väg ändå

Publicerad 2009-11-06 00:20:14 i Allt & inget

Jag är ingen person som klarar av att vara ensam. Det gör ingenting om dörrar är stängda och stämningen är stel, bara jag inte är ensam i lägenheten/huset innan jag ska gå och sova. Det gör mig ledsen på något vis, ledsen och ensam. Jag gillar det verkligen inte. Så jag fasar inför den dagen då jag ska flytta hemifrån. Fastän jag är glad att jag har så fina vänner.

Det är konstiga ljud i lägenheten och det låter hela tiden som att någon kliver in genom ytterdörren. Ska nog ladda upp med baseballträet inatt, så jag känner mig trygg. Även om drömmarna jagar mig med personer som dessa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela