EMILIA

Every time that we meet, I skip a heartbeat.

Publicerad 2009-11-16 20:27:35 i Allt & inget

Idag har jag haft en hemsk dag, vet inte varför men ack så blödig jag är. Har i stort sett kunnat gråta för att jag sett en söt hund idag. Men men! Nya tag imorgon, nya glasögon från YSL på g dessutom. Awesome. Nu är lillebror på besök här i en vecka, igen. Mysigt, för jag har saknat honom.

Jag önskar att jag kunde sprida ett litet glittrigt pulver över mina vänner. Över de som är ledsna. Varför inte bara vara glada? Visst, vädret suger, det är långt till sommaren och skolan är hemsk just nu. Men det är snart jul, det är snart lov (med andra ord 23 skoldagar kvar). Blir så ledsen av att se alla ledsna. Så nu ska jag nog unna mig mitt sista godis och en kopp te för att komma på bättre humör.

Vad ska jag läsa för skit nu då? Har läst klart Millenium-serien. VAD NUUHHH?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela