EMILIA

So we snuggle close in the darkness And keep each other so warm

Publicerad 2009-11-19 20:17:13 i Allt & inget

Oj vilken dag. Har haft två nålar instoppade i min kropp idag, en som tog blod och en som injicerade svinisvaccinet, jag har haft en häftig diskussion med mina inriktningslärare, tårar har fällts, skratt har ekat och vänster armen ömmar. En jobbig, händelserik och konstig dag. Men det var kul, haha. Kommit fram till att jag under veckodagar äter ca 1000 för lite kalorier än jag borde (?) om nu detta är möjligt. Börjar oroa mig mer och mer för att det är något knas på mina njurar. Det gör ont dagligen, som tur är tog jag ju prover idag och ska till läkaren på tisdag. Bra att passa på innan det börjar kosta också :)

Imorgon är det, äntligen, fredag. Efterlängtat som FAN! Det ska bli nice nice nice. Måste städa mitt rum också, jobbigt. Borde verkligen plugga klart min gympauppgift, men har verkligen tappat studiemotivationen. Bläh. Får väl unna mig något om jag blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela