EMILIA

bläääääää

Publicerad 2009-11-18 16:26:39 i Tankar

Jag vet inte, om det hade varit min vän som hade gjort såhär hade jag säkert varit vrålarg och vågat säga det. Men nu är det så annorlunda. Jag vill inte att pappa ska ogilla mig om jag säger som jag tycker. Att det är jävligt dålig stil att inte ens prata eller rådfråga med mig. När det är en person som jag ser upp till så mycket som bara beter sig så konstigt blir jag inte bara ledsen utan också besviken. För allt det som jag såg upp till rasar ju på en sekund. Nej, nu är jag otroligt ledsen och besviken på dig pappa. Det här är ditt liv och ditt val och det respekterar jag, men samtidigt är det VI som ska bo där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela