EMILIA

Konstig måndag

Publicerad 2009-05-18 18:01:42 i Lite vadsomhelst

Idag har jag varit med om en massa skoj! Började med att bussen aldrig kom imorse, så jag får gå till stationen, ca. 2 km, efter det kommer jag till skolan och ja! Vi ska springa 2.8 km i stort sett. Roligt roligt. Men sen flöt dagen på bra, och alla tecken, gash. Mitt horoskop satt på pricken rätt!

Nu sitter jag här och lyssnar på Boukas musik tillsammans med honom och Albin. Dessutom försöker vi få ett och annar gjort, dvs skolarbeten. Duktigt duktigt. Jag är nog alldeles för snäll som väljer att hjälpa en vän i nöd genom att plugga. Helt frivilligt! Sen ska jag väl dra mig hemåt och hoppas på ett och annat skoj.

Tråkigt väder idag.. Man blir ju nerstämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela