EMILIA

André, André, André..

Publicerad 2009-05-06 20:24:45 i Lite vadsomhelst

På fredag har min söta syster studentmiddag, fatta coolt! Jag är ju tyvärr inte arton så jag får ju inte vara med på skivan. Jag ska istället umgås med min sötgris till gotlänning, André! Wiiie, som vi ska ha kul. Hit kommer han, mitt när stockholm är som vackrast och tar hela stockholm med storm! Alla som vill vara med och leka får slå en pling. André är ca. 192, mörkblond med 6-8 magrutor. Han har precis kommit ur ett långt förhållande och är sårbar, behöver en söt flicka som kan ta hand om honom med respekt och kärlek.
Intresserad? Ring!

Kommentarer

Postat av: A.

Publicerad 2009-05-06 20:29:30

du är ju för klockren emilia !

Postat av: A.

Publicerad 2009-05-06 20:31:40

Du är ju för klockren emilia !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela