EMILIA

and i see you standing there, wanting more from me. and all i can do is try.

Publicerad 2009-05-22 23:23:38 i Allt & inget

Jag är en alldeles för feg och snäll människa, så det är på tiden att jag blir en egocentrisk. Därför ska jag unna mig en kväll med Emelie imorgon, det kan nog bli en succé. Nu ska jag däremot lägga mig i min säng och fetta med chips och någon skön rulle! Kan det möligtvis bli MAMMA MIA! eller SATC-filmen, kan behöva lite happyfeeling efter gårdagens filmtitt som då blev filmen The Reader.

Hur som helst blev det för lite sömn inatt och jag har jobbat idag. Så nu blir det dusch och sen säng. Mysa lite med Barbapapa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-23 14:19:00

Barbapappa:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela