EMILIA

I don't know where I'm going or where I'm coming from

Publicerad 2009-03-18 22:40:07 i Lite vadsomhelst



Kvällen tillbringades i all ära framför tv'n med lite Grey's och Dirty Sexy Money,
med datorn i knät of course! Tråkigt att en del personer inte förstår sig på
vad man försöker tala om för dem. Men, men! Nu ska jag snart ta mig en
välförtjänt dusch. Ikväll har jag lyssnat en del på Hultanband, såsom Franz
Ferdinand, Killers & Kings of Leon. Men även José, long time ago faktiskt.

Idag efter skolan bestämde sig jag, Josefin och Viktoria att ta bussen till
Djurgårn för att ta en fika. Så himla mysigt i det fina vädret! Hade gärna tagit
en promenad också, men tjejerna var för trötta för det. Får bli en annan dag.
Blev lite solning med Miriam, mitt hjärta, idag också. Var väldigt givande faktiskt!

På lördag fyller mamma år, har redan kirrat present. Och har faktiskt bestämt
mig för vad Miriamgullet ska få. Ska bli galet kul!

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela