EMILIA

Sunday, bloody sunday!

Publicerad 2009-03-22 17:58:28 i Allt & inget

Idag har jag jobbat, är slut som ett fån. Eller nja, är mest så trött så att jag inte orkar plugga någon matte. Och mitt comviqkompis har gått ut, YÄJ! I don't like not to have any money. Jag som måste få tag på mamsen. Ajajaj. Firade henne igår, det är mysigt med familjen ibland. Nu är det Den rätte för Rosing på tv, och jag bara undrar, är det bara jag eller är Linda Rosing alldeles för upp-pumpad med silikon? Det får henne bara att se läskig ut! Hon och Charlotte Perelli, huuuh. Mina mardrömmar.

Ikväll blir det Beck, lite godis förhoppningsvis och någon god mat. Oj, mat är det enda jag tänker på just nu. Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela