EMILIA

Plaaaaaanning

Publicerad 2009-03-30 21:12:50 i Allt & inget

Den här veckan kommer lilla jag ha fullt upp, I can feel it. Matteprov på fredag betyder panik. Jag menar, jag har inte förstått det minsta som har med andragradsekvationer eller polynomer. Sajk?! Som tur är har jag två extremt trevliga pojkvänner (som inte är pojkvänner, utan pojk-vänner) som är grymma på matte. Så detta kanske kan reultera i ett starkt g åtminstone? Det skulle göra lilla mig överlycklig. Sedan är det ju trots allt lov, det ska bli uuuunderbart. Ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med människor som får mig på bra humör.

Så, imorgon blir det matteplugg och sedan solning med Miriam, André fyller arton aswell
På onsdag blir det överlämning av M's present då hon fyller eighteen och mattepluggning
På torsdag jobbar jag, illa, vilket betyder att det inte blir någon pluggning. Fika med Ida innan?
På fredag är provet och jag hoppas att jag hinner träffa Kallur då om vi inte setts dagen innan
Lördag är firandet av Miriam och arbetsdagen
Söndag är och skall vara vildodagen. Kanske SATCkväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela