EMILIA

För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

Publicerad 2009-03-29 19:53:15 i Allt & inget

Idag är det domedagen. Söndag. Jag hatar det, vet inte vart jag ska ta vägen, vart jag ska göra av ångesten. Men det gäller att tänka positivt. Söta pojkar, Kings of Leon och Miriam och sötmicks, då blir man glad! Plus att det snart är lov, då jag hoppas att flera av de där ingredienserna blir en trevlig kombination. Ja, de är för söta mina vänner.

Min helg, ja den har varit fin minsann. Trevlig men lugn kväll i fredags resulterade i en glad Emilia på lördagen som shoppade kläder till lillebror med mor, fikade med mormor och morfar och gick på bio och såg Män som hatar kvinnor med fader. Otroligt bra film, trots att den är svensk! Nu är det väl ändå dags att ta i med hårdhandskarna och orka bära med sig boken fram och tillbaka skolan. För visst är det ju alltid så att boken är bättre än filmen, och flera miljoner människor kan ju inte ha fel.

Nu ska jag gå och duscha av mig äckeldonkenlukt,
puss på er

Kommentarer

Postat av: micks

Publicerad 2009-03-29 20:42:36

puss på DEJ söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela