EMILIA

One night of magic rush

Publicerad 2009-06-26 23:56:47 i Tankar

Det är inte roligt att vara ensam hemma. Att inte ha någon att prata med. Men ja, man får väl tåla en kväll, det är ju helt okej på dagarna. Men det är väl kanske en illa vald tidpunkt för mig att vara ensam, eller? Börjar jobba klockan sju imorgon, inte så kul. Men det är trots allt mitt sista pass på donken någonsin. Sorligt? Lite.

Tro mig, jag försöker så jävla hårt. Men det går inte så bra. Hur kunde du ha så stor påverkan på mig, såhär brukar inte jag vara? Eller? Vi får väl se hur det blir. Sätter på lite simpsons så kommer jag på andra tankar, Lars Winnerbäck är väl kanske inte den bästa medicinen mot sorgsenhet. Vill bara ligga där i sängen och bli omhållen av dig, ingen annan. Bara ligga tills det blir ljust och prata och retas. Eller gå omkring och snacka ute tills det blir mörkt. Frysa och bli värmd av dig. Bli pussad på pannan och kliad på ryggen sådär.. Men det kanske bara var påhitt, alla småsaker som jag såg mellan all skit? I guess so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela