EMILIA

det jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn

Publicerad 2009-06-19 00:56:33 i Lite vadsomhelst

Efter att ha spenderat hela kvällen i min stora säng, ätandes, sovandes och kollandes på film tillsammans med min syster känner jag att jag är pigg. Jag vill ut och göra nåt, skulle helt klart kunna springa ett varv runt kvarteret bara för att jag är så uttråkad. Det har ju faktiskt slutat regna för första gången på typ.. två veckor? nu också. Det är ju trevligt! Nu är det i alla fall midsommarafton. Vet någon vad den är till för? En anledning att supa för de flesta antar jag.

Klockan är snart ett och jag är inte ens pömsig. Just nu står Hitta Nemo på på tvn, kanske inte det bästa valet, för jag har inte ens ägnat filmen en blick. Ge mig SATC och lite choklad. Eller ett löparband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela