EMILIA

Confusion never stops

Publicerad 2009-06-15 17:00:10 i Allt & inget

Ibland undrar jag vad det är för små tomtar som läser min blogg? Och vad de tänker. Alla måste ju tro att jag är en liten galen idiot som aldrig gör nåt vettigt eller har nåt vettigt att säga. Delvis rätt. Men shit, tänk om typ Calle-Phille läst min blogg nån gång utan att jag vet om det?! So fucking awesome, det är i alla fall det jag vill tro!



Här är i alla fall jag och några snygga pojkar från skolavslutningskvällen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-18 22:12:42

Trevligt att någon kan se våran kanske inte alltid så uppenbara charm ;)

Postat av: Keem

Publicerad 2009-06-18 22:13:50

Trevligt att någon kan se våran kanske inte alltid så uppenbara charm ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela