EMILIA

Butterflies, goosebumps, euphoria

Publicerad 2009-06-04 17:58:27 i Lite vadsomhelst

Hemma efter en sketen skoldag samt en visit i våran vackra stad Stockholm. Fick bli en bikini då jag kände att jag var värt något fint eftersom jag fått så fina betyg nu i ettan. Fick dock bara VG i svenska och det ska allt utom att firas. Dra mig baklänges liksom?! Gah. Hur som helst är det snart dags att ge sig ut i det vackra vädret än en gång, fast nu med en massa tunga prylar. Usch. Sedan väntar ett ostädat rum som måste städas innan studentmottagningen imorgon. Hjalp?

Well well. Får väl lyckönska alla jävla äckliga studenter som mår så otroligt fucking bra nu, medan jag har två år kvar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela