EMILIA

Take only what you need from it

Publicerad 2009-07-31 15:53:50 i Allt & inget

Jag orkar inte uppdatera er på vad som pågår i mitt liv, det är väl precis som alla andras liv. Förutom att jag börjar få skolångest och har kommit på att det finns tre viktiga saker jag måste kirra innan skolan börjar.

För övrigt har jag spenderat en halv eftermiddag med Daniel, min systers BF, nu har jag inhandlat lite mat till ikväll också. Det får bli sparris lindade i bacon, halloumi lindade i bacon, kycklingvingar, pastasallad och kanske hembakat bröd om jag pallar, vilket jag tror att jag inte gör.
    Annars drömde jag en hemskt konstig dröm inatt, knaskalas! Men sov riktigt gott. Sen vaknade jag klockan ett, låg och drog mig lite och gick upp för att gå på toaletten. Gick tillbaka mot sängen, satte på datorn i farten, la mig i sängen, kollade lite på tv, gick upp och satte på te, sa godmorgon till Danne, gjorde te till oss två, loggade in på Msn, satte på tvn i stora rummet, tittade på Guldkompassen, handlade, gick hem och skrev detta blogginlägg.

Och ja, ni fattar.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela