EMILIA

Uppdate

Publicerad 2009-01-06 14:12:30 i Allt & inget

tänkte att eftersom jag inte skrivit något på hela lovet kan jag ju lägga in en mysig liten lista.


2008 summering dåva

årets snyggaste: Edward Cullen såklart hehe
årets fulaste: hugo med skägg!!! :D
årets bästa: sommarn va niiice
årets blatte: Finns många asså, men får säga Salman och George! <3
årets smartaste: Pappa & Mamma
årets citat: "what time is it?!" "shit pommes frites!" "om ni åker till max åker vi till jonas.."
årets värsta: Att jag tappat kontakten med gamla vänner
årets kärlek: Det måste ju varit Björnis
årets sorg:
har inte varit så mkt sorger asså!
årets tönt: jag :(
årets morsgris: Albin, lätt.
årets klass: 9A
årets retard: fan de flesta i min gamla klass
årets nörd: oj. Danny, David, Fabbe?
årets maträtt: thai
årets mest seriösa:  känner ingen seriös :D
årets cooling: Miriaaaaam
årets trögaste lärare:
KENTA!!!
årets person: går till.... David S!
årets happening: Att börja gymnasiet e ju ganska big
årets äckel: för många för att nämna en :)
årets loverboy: snarare jag som var lovergirl
årets resa: Rhodos
årets bästa ställe: Donken Västberga

Kommentarer

Postat av: dejv

Publicerad 2009-01-06 17:05:28

årets person.. det är fan inte illa :$

Grattis på födelsedagen btw! <3<3<3

Postat av: lajna

Publicerad 2009-01-06 21:23:59

what time is it? what time is it?!!



den är bäst.

Postat av: miriamgelotte

Publicerad 2009-01-06 21:59:11

jag är hedrad. COOLING:D

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-01-09 11:12:51

hahahaha ni är bäst! :D

Postat av: Yasse

Publicerad 2009-01-09 14:50:34

årets bästa ställe, haha ååååh tänker på sommaren på jobbet (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela