EMILIA

Somethings are just not ment to be

Publicerad 2009-01-31 23:09:51 i Lite vadsomhelst

Ja, min lördagskväll var väl inte den roligaste i världshistorien, nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite ur boken "Dvärgen", som i övrigt är en sjukt trångsynt bok och som ska vara utläst till på måndag 08:00. Jag får erkänna att jag inte ens läst hälften. Kanske är dags att säga upp sig från 07-mornar? Fast samtidigt får jag ju mindre plugg gjort om jag jobbar annorlunda. Förresten, har inga linser, så hur ska jag då kunna se imorgon på jobbet? Kommer bli kul! För att inte tala om i skolan. Jag som tappat bort mina glasögon dessutom.

Imorgon ska jag hem till pappa igen, efterlängtat. Men det känns alltid som ett litet hinder att han bor lite längre bort när det gäller skola och min sötnos. Det är ändå bara 10 min till med pendeln, på ett ungefär, och det är ju ingen större skillnad om man tänker efter. Får sluta vara en sån pussy.

Och nu är min biljett till hultan kirrad. Nice. 1420:- rakt ner i rännstenen. What you gonna do about it liksom, Killers kommer bara till Sverige i sommar liks!

Nej, nu till min bok och min skönhetssömn (som kan behövas!). Sleep tight.



Jag och Jessica, som for the record
också har blogg! Klicka här för att se den :)!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-31 23:15:44

Vi är så söta så =)

See ya babe!

Postat av: dejv

Publicerad 2009-02-02 04:59:22

hultan it is! :D miljoner <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela