EMILIA

Pointless

Publicerad 2009-01-28 18:39:47 i Allt & inget

Jag har insett att det jag gör med mitt liv just nu känns meningslöst. Jag menar, vad ska jag ha för nytta i mitt framtida liv med matte b, italienska och dylikt. Varför kan vi som går på gymnasiet inte få välja bort vissa ämnen? Åtminstone B-språk, jag menar, vad är meningen när Engelska nu är världens största språk. Då måste det ju vara mycket bättre att utveckla sin engelska till fullo?

Vore det inte så mycket mysigare att bara ligga bredvid någon du tycker om och spendera dagarna med att prata, kramas, kyssas och åter igen kyssas? Det vore väl en dröm. Med en kopp te i ena handen och din älskades hand i den andra under ett mysigt täcke och med en härlig film. Varför skulle man inte kunna få välja mellan att ena veckan ha hemstudier medan man går i skolan den andra? Tänk så mycket jag missar i mitt liv. Oförglömliga ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela