EMILIA

It's wednesday

Publicerad 2009-01-21 16:00:07 i Allt & inget

Idag har jag sovit 13,5 timmar. Tog ikapp lite, vilket var mycket välbehövt. Är så trött på allt och alla, och folk gör mig så deprimerad. Kanske borde jag inte tänka så mycket på det, tänka att jag har så mycket bättre vänner som finns där för mig :) Vilket är så sant! Det är bara att då och då förväntar jag mig alldeles för mycket, antar att detta var en av de gångerna. Nog om det!

Igår var jag med mr X (ojojoj) , mycket mysigt. Fast vädret var ju inte det bäst, så vi hamnade till sist hemma hos honom. Lite The Ring och några koppar te senare var det dags att dra sig hem, och klockan hade redan hunnit bli alldeles för mycket. Så jag kom väl i säng halv tolv, dåligt av mig som vanligt, sedan imorse blev det sovmorgon fram till ett. Hm. Ännu sämre av mig, men i alla fall! Har haft mycket tid att tänka, och det är väl inte det bästa. Vad jag vet är att han gör mig glad just nu, så det är det jag får tänka på :) OCH mina nya skidor, weeeei! Är såååå sugen på att testa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela