EMILIA

I never ment to cause you trouble

Publicerad 2009-01-28 19:59:16 i Allt & inget

Idag har jag hunnit med en hel del! Träffat min sötnos, hjälpt till att välja tapet till lillebror, hämtat kläder och pluggredskap hos fader och nu sitter jag här och försöker läsa en Islänsk saga, 'Njals Saga'. Lite difficult må jag säga! Imorgon är det den efterlängtade personalfesten, haha. Ska bli kul att träffa Johannisen, som jag inte sett på ett bra tag nu. Annars blir det väl jag och Mikaela all night long, ska bli mindre kul att börja åtta på morgonen på fredag sen.

Hur som helst. Dags att återgå till pluggandet, men innan dess tänkte jag kanske slänga in en skön dänga!
Ciao

Kommentarer

Postat av: Jenny Kullin

Publicerad 2009-01-28 21:55:25

åh börjar också åtta dagen efter.. Fyfan kommer inte bli kul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela