EMILIA

birthday

Publicerad 2009-01-06 11:42:40 i Allt & inget

Idag fyller jag år och dagen började med frukost på sängen och väckning i samband med födelsedagssång! Hade sovit som en stock innan och jag tror det var första gången jag verkligen sov när de kom in och väckte mig. Amazing! Fick öppna lite paket, en euphoria parfym som jag så väl önskat, plus 110 minuters ansiktsbehandlig + massage. LOVE IT! Tack, precis vad jag behöver. Nu blir det till att spela lite laserdome och sedan vid fyra tårta och sist middag. Ikväll ska jag försöka hitta på något ändå.. Känns som att det är sista chansen på lovet, vilket det också är. Så alla som vill fira mig - keep in touch. HÖHÖHÖHÖHÖHÖ

hejdå

Kommentarer

Postat av: anjani

Publicerad 2009-01-06 19:32:27

grattis grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela